Monday, March 28, 2011

Argentina-Puerto Madryn+Peninsula Valdez

Argentina

Argentina-Puerto Madryn +Peninsula Valdez

Am plecat din Mar del Plata spre Puerto Madryn la ora 21.45,am calatorit pana a doua zi,in total 16 ore.Autocarele din Argentina ,au mai multe clase de calatorie,5 clase,eu am calatorit la semi-cama,scaunul se lasa la doar 140 grade.
M-am cazat la hostelul Posada del Catalejo,unde am stat doua nopti,vroiam sa merg sa vad balenele,focile,pingunii din Peninsula Valdez,care este Patrimoniu Unesco.A doua zi,dupa micul dejun,m-am urcat in microbuzul care ma astepta in fata hostelui.
Prima oprire, la intrarea in Parcul National Peninsula Valdez,ne-am urcat intr-un turn sa vedem toata peninsula,unde am putut admira si Insula Micului Print,sigur ati citit cartea.Ne-am urcat intr-o barca ,am iesit in larg sa vedem balene sau lei de mare,nu mereu apar dar am fost norocoasa,am vazut doi lei de mare,plus o balena imensa,ai alta senzatie cand vezi balena la cativa metri de tine.
Dupa mini-excursia cu barca,ne-am urcat in microbuz,sa vedem pingunii si focile.La pinguni,ne-au lasat doar 5 minute,nu prea am avut timp de multe poze,poate data viitoare.Am fost sa vedem si focile,trebuia sa pastram liniste,daca nu faceam asta fugeau in ocean.

Labels:

3 Comments:

At April 2, 2011 at 12:45 AM , Blogger Dorin said...

Cat de tari sunt pinguinii;))

 
At April 7, 2011 at 11:02 AM , Blogger Adina said...

This comment has been removed by the author.

 
At January 11, 2012 at 8:07 PM , Blogger Unknown said...

Buna dimineata.Am vazut postarea dvs. de pe blogul lui Imperator, mie mi-a placut foarte mult, dar fiti atenta: pe blogul lui el vrea sa fie cel mai destept, cel mai admirat, nu suporta oamenii cu idei, sa nu va mirati daca o sa fiti insultata curind de diversi anonimi-de fapt e tot Imperator, sub alte nume.Nu-i plac femeile destepte , ci prostii care il lauda, cred ca e ruda cu Ceausescu.Eu v-am avertizat pentru ca sunt patita.
Va doresc toate cele bune si multe calatorii in noul an.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home