Tuesday, January 25, 2011

Argentina-Mar del Plata

MAR DEL PLATA

Mar del Plata,este o statiune situata la Oceanul Atlantic,unde merg toti"porteno" (locuitorii din Buenos Aires)la plaja,sezonul estival la ei incepe in luna decembrie si tine pana la sfarsitul lunii martie,ei prefera sa mearga aici,doarece distanta fata de capitala este doar de 5 ore cu masina,oricum au si aeroport.
Eu am ajuns doar pentru o zi,am parasit capitala,unde erau 35 de grade si m-am indreptat spre cel mai sudic oras din Argentina,Ushuaia,care este situat la capatul pamantului.Prima mea oprire,a fost Mar del Plata,unde am stat doar o zi,vremea a fost ok,erau doar 20 de grade si peste o saptamana se deschidea sezonul estival.

Labels:

5 Comments:

At January 25, 2011 at 9:19 PM , Blogger VertAnge said...

Cred ca e un loc grozav pentru cei care vor sa scape de frigul din Romania. :)

 
At January 30, 2011 at 7:09 AM , Blogger Adina said...

da,este un loc grozav,daca vrei sa stai cateva zile la plaja in luna decembrie.
Argentina este o tara minunata,m-as intorce oricand acolo,oricum intr-o zi o revin,mai sunt atatea de vazut.

 
At February 7, 2011 at 11:04 AM , Blogger Dorin said...

Salutare, cu ce companie aeriana ai calatorit pana in Argentina?:), nu de alta dar ma gandesc sa merg si eu:)

PS: Publica mai multe intamplari pe care le-ai trait prin locurile in care te-ai plimbat:)

 
At February 9, 2011 at 5:26 AM , Blogger Adina said...

buna!
am calatorit cu Qaatar Airlines,am platit doar 400 de euro Barcelona-Doha-Sao Paulo-Buenos,in total am platit 600 Bucuresti-Buenos Aires.
eu in mai am vrut sa cumpar un bilet de avion,aveau la klm cu 560 dar n-am putu sa cumpar eram plecata din tara,cand am vazut oferta de 400 n-am stat prea multe pe ganduri,desi am zburat peste 26 de ore de zbor.

o sa incerc sa scriu articole.

 
At April 9, 2011 at 7:02 AM , Blogger Unknown said...

Nu stiu cum reusesc unii sa dea peste aceste oferte minunate, probabil lucrezi in domeniu.M-am uitat la pretul biletelor pentru Argentina dar ma sperie pretul, sub 980 euro nu am vazut.La Quatar airlines nu am gasit spre America de Sud, au scos zborul sau ce?

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home