Wednesday, February 9, 2011

Argentina-locuri de cazare

Argentina-locuri de cazare

Am stat o luna in Argentina,bugetul a fost unul restrans,totusi atata timp sa stau la hotel costa destul,am ales o varianta ieftina de cazare,pentru mine conta sa dorm undeva si sa fie curat.
Cea mai ieftina varianta,a fost hostelul,acest loc este preferat in general de persoane sub 35 de ani, dar in unele locuri nu conteaza varsta,dar peste tot esti binevenit.
In Argentina,am stat la niste hosteluri super,oricum am ales cu atentie,este foarte important sa stii ce alegi,nu toate arata bine si totusi au fost doar 2-3 de care n-am fost multumita.
O sa pun cateva poze din camerele de la hostel.
Primul este un hostel din Ushuaia,Argentina,se numeste freestyle,a costat 15 euro patul in camera de 4 persoane,cu baie privata,asta a fost cel mai scump din Argentina.
Al doilea hostel a fost Albergue&Hostal del Glaciar din El Calafate.

Labels:

10 Comments:

At February 14, 2011 at 2:50 PM , Blogger Dorin said...

Arata foarte bine, in general hostelurile din America de Sud, Asia si Oceania sunt extrem de ieftine.

 
At February 17, 2011 at 12:14 PM , Blogger Adina said...

Da,sunt foarte ieftine si frumoase,dar biletele de avion pana acolo sunt scumpe,dar cu niste oferte la bilete nu este imposibil sa ajungi.

 
At March 2, 2011 at 6:15 AM , Blogger VertAnge said...

Moschino, tu ai calatorit singura? Eu nu am stat niciodata la hostel pentru ca in ultima vreme calatoresc aproape intotdeauna singura si sunt un pic reticenta la ideea de a imparti camera cu 2-3 necunoscute. Sunt curioasa daca ai avut vreo experienta mai putin placuta din punctul acesta de vedere.

 
At March 2, 2011 at 8:01 PM , Blogger Adina said...

da,am calatorit singura,m-am simtit mereu in siguranta la hostel,de ce sa nu fie sigur?eu n-am avut probleme deloc.

 
At March 12, 2011 at 2:32 AM , Blogger VertAnge said...

Cred ca sunt eu mai paranoica din fire :)

 
At March 12, 2011 at 4:01 PM , Blogger Adina said...

nu cred,toata lumea are impresia asta,chiar daca este gresita,hostelul este un loc sigur,pana la urma trebuie sa incerci.
in cel mai rau caz,poate sa iti fure mancarea din frigider,desi eu n-am patit nici macar asta,depinde de noroc,desi eu spun ca este un caz mai rar sa iti lipseasca ceva.

 
At March 14, 2011 at 10:21 AM , Blogger VertAnge said...

Am inteles. Cred ca o sa imi fac curaj si voi incerca la un moment dat.

 
At March 28, 2011 at 2:36 PM , Blogger Adina said...

da,sa scrii la tine pe blog,daca intr-o zi o sa stai la hostel,sa spui ce ti-a placut sau nu.

 
At October 18, 2011 at 8:20 PM , Blogger Unknown said...

Va multumesc foarte mult pentru informatii si voi incerca sa ma folosesc de ele .Mi-ar place sa vad America de Sud, dar trebuie sa fac calcule precise , am totusi limite cind e vorba de bugetul excursiei.

 
At October 22, 2011 at 5:42 PM , Blogger Adina said...

Cu placere,sper sa ajungeti in America de Sud intr-o zi,eu sper sa ajung iar la anul.
Cazarea este mai ieftina decat in Europa,poate gasiti un bilet de avion convenabil,daca vad ceva va anunt.

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home